کرونا و خروج خطوط تولید فولادسازان آمریکایی از مدار

کرونا و خروج خطوط تولید فولادسازان آمریکایی از مدار

آرگیوس گزارش داد؛ مجتمع فولاد آرسلورمیتال فرآیند آغاز به کار مجدد کوره بلند شماره ۴ در ایندیانا هاربر آمریکا را تنها چند هفته پس از آنکه کوره دیگری در مکان دیگری به دلیل انفجار و آتش سوزی متوقف شد، آغاز کرد.

استیل

کوره بلند ایندیانا هاربر با ظرفیت سالانه 1.56 میلیون تن، در ماه مارس متوقف شد زیرا اقتصاد آمریکا به دلیل بیماری همه گیری کووید-19 دچار آسیب جدی شده بود.
کوره بلند D در بورنز هاربر در 16 جولای دچار انفجار و آتش سوزی شد و آرسلورمیتال را مجبور به تعطیلی این مرکز کرد. سخنگوی آرسلورمیتال گفت: تاسیسات این واحد تعمیرات چند هفته ای نیاز دارد.
راه اندازی مجدد ایندیانا هاربر در حالی انجام می شود که استیل ساز دیگر آمریکا؛ شرکت US Steel، از ژوئن سه کوره بلند خود را تعطیل کرده و درمجموع 3.06 میلیون تن ظرفیت چدن را از مدار خارج کرد.
شرکت US Steel گفت: امروز دو کوره بلند شامل کوره شماره 4 به ظرفیت 1.5 میلیون تن در گری وُرکز و کوره به ظرفیت 1.4 میلیون تن در گرانیت سیتی تعطیل خواهند شد و این تعطیلی تا انتهای سال 2020 ادامه خواهد یافت تا عرضه و تقاضا به تعادل برسند.
شرکت فولاد AK Steel نیز کوره بلند خود در دیربورن به ظرفیت 2.2 میلیون تن را مجدداً راه اندازی نمود.
استیل سازان آمریکایی در مجموع در بین ماه های مارس تا می 18 میلیون تن از خطوط تولید خود را به دلیل بیماری همه گیر کروناویروس و اختلال در تقاضای استیل، از مدار خارج کردند.

منبع: معدن نیوز
 


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب