گرما سازه تولید کننده محصولات گرمایشی

معرفی شرکت گرما سرما سازه

غرفه شرکت گرما سرما سازه در نمایشگاه تهران خرداد 1401

درباره گرما سرما سازه

شرکت گرماسازه شرق با تولید و ارائه متنوع ترین محصولات گرمایش تابشی لوله ای و با ایجاد گرمایش مطلوب امکان گرم نمودن فضاهای باز رستوران ها، تراس ها، آلاچیق ها، روف گاردن ها، ویلا ها و ... فراهم نموده است.

شرکت گرماسازه شرق با توجه به تولید با تمام دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا تمام تلاش خود را میکند که جهت بهبود و بازدهی بهتر و ارائه متنوع ترین محصولات گرمایش تابشی لوله ای و با بهره گیری از مهندسین و کارشناسان مجرب در تامین گرمایش فضاهای بزرگ شامل سوله های صنعتی، سالن های ورزشی، سالن های مرغداری، سالن های گلخانه، رستوران ها، ویلاها و فضاهای باز و انواع کوره های گرمایشی، صنایع سنگ و ... آماده ارائه طرح و برآورد برای پروژه های کلیه متقاضیان استفاده از سیستم های گرمایشی می باشد. همچنین امکان نصب این سیستم ها در فروشگاه ها و نمایشگاه های مرتفع نظیر مبل و ... وجود دارد. با توجه به شرایط نصب، این دستگاه ها هیچ گونه فضای مفیدی را اشغال ننموده و یک شرایط مناسب را جهت ایجاد فضای گرم و دلچسب فراهم می کنند.

 

گرسما سرما سازه

 

با توجه به اینکه سیستم های گرمایشی و تابشی شرکت گرماسازه دارای رفلکتور بالایی دارای 14 خم که با دستگاه های برک و لیزر به بهترین شکل به تولید میرسد و از توان مشعل با بهترین کیفیت و بهترین جنس با ضمانت 5 ساله و 15 ساله خدمات آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز است.

ما به جرات میتوانیم بگوئیم که سیستم گرمایشی گرماسازه با بالاترین راندمان و بازدهی گرما با بالا ترین کیفیت در تمامی مدلها، بدون شک یکی از بهترین برند های ایران میباشد.


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب