نمایندگی مستقیم شرکت دیروک در ایران

معرفی شرکت دیروک

غرفه شرکت دیروک در نمایشگاه بین المللی تهران خرداد 1401

شرکت دیروک یک برند ایتالیایی است که توسط نمایندگی آن در ایران با نام کاویان پردازان بلند آوازه غرب از سال 95 محصولات خود را در بازار ایران ارائه می کند. این شرکت تحت لیسانس شرکت دیروک ایتالیا بوده و محصولات شیو و با ظاهری زیبا را تولید می کند.

برند دیروک یک برند نو ظهور در لوازم خانگی است که علاوه بر قیمت مناسب محصولات ، در زمینه زیبایی و کیفیت خوب با استاندارد های بین المللی در حال توسعه در بازار ایران می باشد.

این محصولات در برابر نمونه های مشابه از ظاهری زیبا و امکاناتی خاص برخوردار هستند. به طور معمول یک سیستم عایق حرارتی در داخل فر برقرار است که مانع از خروج هوای گرم و اتلاف انرژی می شود. جنس این عایق از الیاف پشم سنگ است و شیشه نمای جلویی هم به صورت چند جداره و عایق ساخته شده است.

خارج نشدن هوای گرم باعث می شود که دستگیره های خارجی هم زیاد از حد گرم نشوند. فضای داخلی فر حجمی برابر با 60 لیتر دارد. جنس فضای داخلی از تفلون چند لایه بوده و علاوه بر عایق بودن، مواد غذایی و چربی ها به آن جذب نشده و نمی چسبند. برای تمیز کردن این قسمت می توان از یک دستمال نم دار استفاده کرد.

 

اجاق گاز دیروک

 

از لوازم جانبی که در این گونه محصولات تعبیه شده است ،می توان به ریل ها، توری و سیخ جوجه گردان اشاره کرد. ریل موجود میتواند به صورت چند طبقه باشد. نگهداره سیخ ها و سینی پخت مخصوص هم از جمله دیگر وسایل هستند. تمامی این وسایل از جنس استیل ضد زنگ و به صورت کاملا براق ساخته شده اند.

وسایل جانبی به راحتی در ماشین ظرفشویی شسته می شوند. این محصولات تا 10 عملکرد مختلف را پشتیبانی می کنند. 9 عدد برنامه پخت گوناگون از جمله گریل کردن، کانوکشن و یخ زدایی هم برای آن تعریف شده است. صفحه TFT موجود در قسمت جلویی این دستگاه، کاملا لمسی است و عملکردی بسیار سریع و پیشرفته دارد.

در برخی مدل های خاص مانند مدل فر از فن توربو یا توربو فن استفاده شده است که باعث می شود جریان هوای یکنواخت در فر وجود داشته باشد که از همه جهات و کاملا یکدست غذا را بپزد. همینطور وجود این فن باعث می شود که عملکرد های دستگاه بسیار کم صدا انجام شوند.

شما می توانید برای خرید فر توکار برقی دیروک اصل از بانه با قیمت و کیفیت مناسب از سایت بانه بازارچه دیدن فرمائید. همچنین برای مشاوره رایگان قبل از خرید میتوانید با کارشناسان فروش خبره ما در تماس باشید تا متناسب با نیاز و هزینه تان بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند.


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب