شرکت میرآب پژوه زلال تولید کننده تجهیزات استخر

معرفی شرکت میرآب پژوه زلال

غرفه شرکت میراب پژوه زلال در نمایشگاه بین المللی تهران خراد 1401

معرفی شرکت میرآب پژوه زلال

تاسیس شرکت سهامی خاص میرآب پژوه زلال درتاریخ 19/05/1398 ثبت و امضا ذیل دفاترتکمیل گردید. موضوع فعالیت:تولید، توزیع، اجراء، واردات و صادرات دستگاه و قطعات آبی و ساختمانی و صنعتی، واردات و صادرات و خرید و فروش و تهیه و توزیع کالاهای مجاز بازرگانی، ترخیص کالاهی شرکت از گمرکات، عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی، افتتاح حساب اعم از جاری و پس انداز، اخذ هرگونه وام و ضمانت نامه از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری داخلی و خارجی به نام شرکت، شرکت در مناقصه ها و مزایده ها اعم از دولتی و خصوصی، اخذ و یا اعطای نمایندگی به شرکت های داخلی و خارجی، درصورت لزوم پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط مدت فعالیت: از تاریخ ثبت به مدت نامحدود

 

تجهیزات صنعتی میراب پژوه زلال

 

تولید کننده تجهیزات تصفیه ساز آب بدون استفاده از کلر و یا مواد شیمیایی ، که به تایید استانداردهای بین المللی رسیده است. از نظر قیمت این تجهیزات هزینه پایین تری نسبت به نمونه های خارجی داشته و از نظر کیفیت قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشد.

آلیاژ مورد استفاده در این تجهیزات معمولا 310 و 316 استنلس استیل می باشند. این متریال در برابر خوردگی در محیط های در تماس با آب ، طول عمر بالاتر و دوام بالاتری دارند. مقاومت به خوردگی عالی ورق استیل 310 و ورق استیل 316 باعث شده تا کیفیت این تجهیزات بالا باشد.

محصولات این شرکت علاوه بر بازار داخلی صادرات نیز می شوند که عمده کشور های هدف کشور های حوزه خلیج فارس ، عراق و عمان می باشد.

آدرس شرکت میرآب پژوه زلال

مرکز اصلی: استان آذربایجان شرقی، شهرستان تبریز، بخش مرکزی، شهر تبریز، لاله شرقی، بلوار لاله، کوچه جوانبخت، کوچه فتاحی، پلاک 9.125، طبقه همکف .


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب