تجهیزات پزشکی داتیس نما پژوه

معرفی شرکت داتیس نما پژوه

غرفه شرکت داتیس نما پژوه در نمایشگاه تهران خرداد 1401

فهرست موضوعات

 

درباره داتیس نما پژوه

 شرکت دانش بنیان داتیس نما پژوه با هدف بومی سازی تجهیزات صنعتی و اندازه گیری مورد نیاز در حوزه تجهیزات پزشکی و قطع وابستگی به تولیدات خارجی تاسیس گردید. این شرکت با بهره مندی از کادری مجرب از اساتید و دانشجویان در رشته های فنی مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی مواد، پزشکی و مهندسی پزشکی، آزمایشگاهی فعالیت خود را آغاز نمود.

در ادامه و با توجه به نیاز مشتریان، این شرکت بصورت تخصیصی در زمینه بردهای کنترل صنعتی و ماشین آلات مرتبط فعالیت خود را ادامه داد و توانست با مراکز صنعتی متعددی در حوزه های پزشکی، نفت و گاز، بسته بندی، لوازم خانگی و ... همکاری نماید.

از جمله محصولات طراحی و تولید شده در این شرکت، تجهیزات تست و اندازه گیری مورد نیاز در واحد کنترل کیفی تولید کنندگان تجهیزات مصرفی پزشکی میباشد که مشتمل بر:

1-       دستگاه تست میزان چسبندگی انواع چسب های پزشکی،

2-      اندازه گیری میزان چسبندگی کاتتر های تزریق مانند ست سرم، میکروست، آنژیوکت وسرنگ های تزریق،

3-      دستگاه اندازه گیری میزان نرخ عبوری سیال در کاتترهای تزریق

4-      دستگاه اندازه گیری جریان نشتی در تجهیزات مصرفی پزشکی

5-       گیج های اندازه گیری لوئرلاک،

6-      دستگاه اندازه گیری نقطه نرمی پلیمرهای گرید مدیکال

و کلیه ابزار آلات مورد نیاز در روش های آزمون استاندارد، میباشد.

 

تجهیزات داتیس نما پژوه

 

همچنین در زمنیه ساخت ماشین آلات خط تولید تجهیزات پزشکی ، این شرکت توانست متناسب با نیاز خط تولید تولیدکنندگان بزرگ تجهیزات پزشکی، ماشین پیچش و بسته بندی لوله های مصرفی پزشکی برای انواع لوله ست سرم و میکرو ست و نیز ماشین پرکن سرنگ مواد دندانی با دقت بالا را طراحی و تولید کند که این ماشین آلات تحت حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی گردید و به عنوان محصول دانش بنیان در حوزه طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی معرفی گردد.

شرکت داتیس نما پژوه با رصد وضعیت بازار کشورهای همسایه و استفاده از تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای شرکت های دانش بنیان در نظر دارد برای حضور و تعامل مناسب با بازار بالفعل کشورهای اطراف، در زمینه صادرات محصولات تولیدی خود در شاخه تجهیزات تست و اندازه گیری فعالیت خود را گسترش داده و نسبت به اخذ استاندارد های بین المللی برای محصولات خود اقدام نماید.

از جمله مزیت های شرکت داتیس نما پژوه در مقایسه با شرکتهای رقیب، میتوان به سفارشی سازی محصولات تولید بر اساس نیاز اعلام شده از سوی مشتری اشاره کرد. همچنین طراحی محصولات تست و اندازه گیری منطبق بر روش آزمون مندرج در متن استاندارد ، از قابلیت های واحد طراحی محصول شرکت داتیس نما پژوه به شمار می آید.

نمایشگاه ایران هلث از فرصتهای بسیار ارزشمند در ایجاد تعامل مناسب میان شرکت های تولید کننده و مشتریان این صنعت میباشد که ظرفیت های خوبی برای گسترش این صنعت به همراه خواهد داشت. همچنین آشنایی شرکتهای مختلف با توانمندی های یکدیگر و ارتقای سطح دانش تولید از دیگر مزیت های نمایشگاه ایران هلث به شمار می آید.

آدرس وبسایت

http://dnp-co.ir


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب