شرکت هوای ناب تولید کننده تجهیزات هوا ساز

معرفی شرکت هوای ناب باران

غرفه شرکت هوای ناب باران در نمایشگاه بین المللی تهران خرداد 1401

فهرست موضوعات


درباره هوای ناب باران از سخن مدیریت

آلودگی هوا ، افزایش میانگین دمای کره زمین ، استفاده انسان از وسایل برقی و مکانیکی ، افزایش هزینه انرژی و ضرورت بهینه سازی مصرف انرژی ، نیاز صنایع دارویی ، پزشکی و غذایی و همچنین نیاز به معماری مدرن ، بشر را به استفاده از سیستم های تهویه مطبوع ملزم می کند. در فضاهای محدود امروزه ، با توجه به پیشرفت صنایع دارویی و پزشکی و همچنین افزایش ساخت بیمارستان ها ، مراکز خرید ، مجتمع های ورزشی ، سالن های کنفرانس و آپارتمان های مسکونی ، توجه به این ضرورت بیش از هر زمان دیگر مهم به نظر می رسد.

به منظور پاسخگویی به این ضرورت اساسی ، شرکت هوای ناب باران با به کارگیری تیم ماهر و باتجربه در بخشهای اداری، مهندسی و تولیدی ، استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت بالا در خط تولید و همچنین تکیه بر سرمایه انسانی قوی و تجربه سابق همکاری با شرکای تجاری بین المللی، توانسته است خود را به عنوان پیشرو در طراحی و ساخت سیستمهای تهویه مطبوع پیشرفته مطابق با آخرین فن آوری روز دنیا معرفی کرده است.

با پشتکار ، توکل به خدا و تلاش روزافزون در این مسیر دشوار پیش رو ، امیدواریم خانواده هوای ناب باران بتوانند نقش خود را در بهره وری انرژی و نزدیک شدن به استقلال و شکوفایی هرچه بیشتر صنعت HVAC ایران ایفا کنند.

 

هوای ناب باران

 

شرکت هوای ناب باران (HNB Group) با تکیه بر پشتوانه سال ها تجربه موفق در زمینه تولید سیستم های تهویه مطبوع و با هدف ایجاد پویایی و تحرک در این صنعت و ارائه خدمات نوین مهندسی، طراحی، تولید و اجرا همگام با تکنولوژی روز دنیا تأسیس گردید.

با توجه به فعالیت شرکت هوای ناب باران بعنوان دفتر رسمی Boreas در ایران و با هدف تولید محصولات با بالاترین سطح کیفی و طبق استانداردهای روز دنیا، کارخانه این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی پیام واقع در مهرشهر کرج احداث شد تا علاوه بر سهولت تأمین مواد اولیه از برندهای معتبر بین المللی، امکان فعالیت گسترده جهت صادرات به کشورهای همسایه و بازار منطقه نیز فراهم گردد.

این شرکت با بهره گیری از روش های کاری منسجم و استفاده از تجارب قبلی در همکاری با شرکای تجاری بین المللی، موفق به اخذ گواهینامه های معتبر بین المللی از قبیل CE، GMP، IMS، ISO 9001، ISO 10002، TS 29001 ، ISO 14001 و ISO 45001 گردیده و در مدت فعالیت خود افتخار همکاری با معتبرترین مجموعه های دارویی، غذایی، بیمارستانی، تجهیزات پزشکی، نظامی و مجتمع های اداری، تجاری و مسکونی را دارا می باشد.

مجموعه HNB

شرکت هوای ناب باران با بکارگیری تیم فنی و مهندسی متخصص و مجرب و استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته در خط تولید خود گامی موثر در جهت بالا بردن کیفیت محصولات خود از قبیل دستگاههای هواساز هایژنیک و استاندارد، دستگاههای رطوبت گیر، چیلر، کندانسینگ یونیت، VRF، سیستم تهویه دیتا سنتر و اتاق سرور، فن کویل و … برداشته است و می تواند کلیه مراحل اجرای پروژه تهویه مطبوع شامل طراحی و محاسبات مهندسی ، تولید ، نصب و راه اندازی و همچنین تعمیر و نگهداری را به عهده گیرد.

کیفیت، تخصص ، تعهد ، صداقت و رضایت مشتری بعنوان اولویت های شرکت هوای ناب باران مطرح بوده و تمامی پرسنل این شرکت در رده های مختلف سازمانی به این اصول متعهد و پایبند هستند.

آدرس وبسایت

https://havayenab.com


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب