کاوان صنعت طراحی مهندسی ، تامین و اجرای پروژه صنعتی

معرفی شرکت کاوان صنعت بهین

غرفه شرکت کاوان ریل صنعت در نمایشگاه بین المللی تهران خرداد 1401

فهرست موضوعات


درباره شرکت کاوان صنعت

شرکت کاوان صنعت بهین به عنوان پیمانکار "طراحی مهندسی، تامین و اجرای پروژه‌های صنعتی" با یاری خداوند و با تکیه بر تجارب کاری مدیران همچنین پشتیبانی نیروهای متخصص و جوان باهدف طراحی، تامین، ساخت، نصب و راه اندازی خطوط تولید در صنایع مختلف از جمله صنایع خودروسازی، نفت و گاز، فولاد، بسته بندی و ... آماده خدمت رسانی می‌باشد.
بنابراین ما با اتکا به سه اصل مهم:
• زمان بندی دقیق
• قیمت مناسب
• کیفیت و خدمات برجسته
امیدواریم در انجام پروژه‌های پیش رو سهم بزرگی از بازار مرتبط را به دست آورده، تحقق بهینه‌ی سفارش مشتریان را سرلوحه‌ی برنامه‌ی کاری خود قرار دهیم.

 

شرکت کاوان صنعت

 

منیپولیتور

امروزه در جوامع صنعتی به منظور تعیین روش‌های صحیح قرارگیری وضعیت بدن انسان در ایستگاه‌های کاری تلاش فراوانی شده است تا از نیروهای وارده بر بدن انسان کاسته شود. رعایت اصول ارگونومی به منظور افزایش کارایی و حفظ سلامت نیروی انسانی از مهمترین عوامل کار در کارخانه‌جات تولیدی است. به همین منظور استفاده از ابزار کمکی مانند منیپولیتورهای صنعتی بسیار حائز اهمیت است. با استفاده از این ابزار ضمن حذف یا کاهش صدمات وارده بر بدن، افزایش کیفیت محصولات مونتاژی حاصل می گردد.

منیپولیتور صنعتی، دستگاهی است که با بهره گیری از مکانیزم‌های مکانیکی و انرژی نیوماتیکی و یا الکتریکی جابجایی بارهای سنگین و نا‌مناسب را توسط اپراتور با صرف نیروی اندک و به شیوه ای ارگونومیک در یک محدوده کاری مشخص میسر می سازد.

آدرس وبسایت

https://www.kavansanat.com


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب