شرکت گیجین تولید کننده لولای درب

معرفی شرکت گیجین

غرفه شرکت گیجین در نمایشگاه تهران خرداد 1401

فهرست موضوعات


تاریخچه گیجین

'شرکت گیجین' در سال 1361 کار خود را با تولید یراق آلات ( انواع چفت و لولای درب ) با تکنولوژی از کشور آلمان آغاز کرد.
نام این شرکت برگرفته از واژه محلی گیجین به معنای لولای درب است.
در سال 1375 تولید انواع پیچ و مهره های صنعتی مورد نیاز صنایع نفت و گاز، شرکت های توزیع برق و مخابرات، شرکت تولید آلومینیوم ایران و ... در دستور کار این شرکت قرار گرفت.
ضرورت توجه جدی به حمل و نقل ریلی در کشور لزوم توسعه خطوط ریلی و مزایای توسعه آن همچنین وجود امکانات بالقوه شبکه ریلی در کشور سبب شده است این شرکت با بهره گیری از مهندسین و کارشناسان با تجربه، تکنسین ها و کارگران ماهر و با بکارگیری تکنولوژی های نوین در سال 1376 با هدف تامین بخشی از نیازهای صنایع ریلی کشور در بخش تولید اتصالات ریلی فعالیت نماید.
در سال 1393 در راستای تولید کلیه قطعات مورد استفاده در سیستم های اتصالی در خطوط راه آهن و مترو، شرکت گیجین اقدام به راه اندازی خطوط تولید قطعات پلیمری با بهره گیری از دستگاه های تزریق پلاستیک اروپایی نمود. این خط تولید با هدف تکمیل سبد محصولات ریلی و تولید قطعات پلیمری مورد استفاده صنعت خودرو به عنوان زیر مجموعه ای از گروه صنعتی گیجین آغاز به کار نمود و توانایی تولید قطعات پلیمری تا وزن 2.5 کیلوگرم را دارا می باشد.

 

شرکت گیجین

 

اخذ گواهینامه بین المللی ISO 9001: 2000 در سال 1384 از شرکت URS انگلستان و گواهینامه ISO 9001: 2015 در سال 1397 نشانه توجه به مدیریت کیفیت در این شرکت می باشد. شرکت گیجین مشتری مداری را به عنوان راهبرد اصلی برای بسط و توسعه دامنه فعالیت خود برگزیده است و استقرار سیستم مدیریت کیفی مبتنی بر بهبود مستمر و تامین خواسته های مشتریان را سرلوحه فعالیت اقتصادی خود قرار داده است.

فعالیت های شرکت

تولید کننده انواع پیچ و مهره های خاص مورد استفاده در صنایع مختلف مطابق با استاندارد های جهانی نظیر( ISO, DIN, ASTM و...)
تولید انواع اتصالات ریلی مطابق با استاندارد UIC ( انواع پیچ تراورس، T BOLT، پابندK ، واشرهای فنری دوبل با مقطع گرد و تخت، واشر فنری تک لا و ...)
تولید انواع پیچ های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، شرکت های توزیع برق، مخابرات و ...
تولید انواع یوبولت، انکر بولت، استاد بولت، پیچ های دو سر رزوه، پیچ های دنده ذوزنقه، انواع کرپی و تولید انواع پیچ های متری
انجام پوشش داکرومات بصورت تمام اتوماتیک برای کلیه قطعات فلزی
انجام اکسید زدایی به روش شات بلاست

مشتریان گیجین

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، شرکت ذوب آهن، شرکت جنرال مکانیک، شرکت آلومینیوم ایران، وزارت نیرو، شرکت برق منطقه ای، شرکت سپاسد، شرکت سابیر، شرکت سی بی جی، شرکت تراورس و...

 

شرکت گیجین

 

توانایی ساخت

رزوه زنی از قطر 6mm تا 100mm
رزوه زنی قطعات با طول بلند
آج زنی و هزار خاری روی میلگرد
فرج گرم قطعات تا 1 کیلوگرم
تولید انواع پیچ ( سرشش گوش، سرچهار گوش و ...) بدون محدودیت طول پیچ تا M54
تولید انواع بولت لاینر به روش فرج گرم
توانایی ساخت قطعات پلیمری تا وزن 2.5 کیلوگرم
سخت کاری قطعات فلزی تا گرید 12.9

آدرس وبسایت

http://gijin.com


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب