نفتا نیرو تولید کننده تجهیزات نفت و پتروشیمی

معرفی شرکت نفتا نیرو پیشرو

غرفه شرکت نفتا نیرو پیشرو ، نمایشگاه نفت و پتروشیمی تهران اردیبهشت 1401

 

فهرست موضوعات


شرکت نفتا نیرو پیشرو

شرکت “نفتا نیرو پیشرو (NNP CO)” بیش از ده سال در زمینه تامین تجهیزات مورد نیاز صنایع و پروژه های مختلف فعالیت می کند و به مرور تجربه ی ارزشمندی از مدیریت منابع مختلف جهت ارائه خدمات به موقع و موثر بر اساس نیاز مشتریان، اندوخته است.
ساختار شرکت “نفتا نیرو پیشرو (NNP CO)” به گونه ای طراحی شده است که بتواند کاملا نزدیک ، همراه و همگام با کارفرمایان فعالیت نموده و مناسب ترین پیشنهادات را ارائه نماید.
“نفتا نیرو پیشرو (NNP CO)” اهمیت کیفیت اقلام را درک نموده و بسته به نیاز مشتری نسبت به تامین اقلام مورد نیاز از موجودی انبار شرکت، منابع معتبر داخلی یا از منابع خارجی و از طریق دفاتر در امارات، آلمان و ایتالیا اقدام می کند.
پرسنل و کارشناسان “نفتا نیرو پیشرو (NNP CO)” در قالب یک تیم منسجم هدایت می شوند و با تعهد و تمرکز بر نیاز مشتری، در راستای موفقیت شرکت گام بر می دارند.

 

نفتا نیرو پیشرو

 

یادداشت مدیر عامل نفتا نیرو پیشرو

در طول سالهای گذشته ما تلاش کرده ایم با پایبندی نسبت به نیازهای مشتریان و همچنین گسترش روابط موثر با تولید کنندگان و تامین کنندگان معتبر، به قراردادها و تعهدات خود عمل کنیم.
موفقیت ما جهت ارائه خدمات بهتر و گسترده تر مدیون همیاری پرسنل وفادار، شرکای تجاری و حسن اعتماد مشتریان و کارفرمایان می باشد. از همه ی کسانی که فرصتی جهت همراهی فراهم نموده اند تشکر می کنیم و مشتاقانه منتظر ادامه ی تعامل سازنده با ایشان هستیم و امیدواریم که روز به روز فرصت همکاری با مشتریان جدید نیز فراهم گردد.
از تمامی پیشنهادات و انتقادات سازنده ی شما صمیمانه استقبال می کنیم.

خط مشی کیفیت

سیستم مدیریت کیفیت شرکت “نفتا نیرو پیشرو (NNP CO)” کلیه پتانسیل ها و مولفه های مورد نیاز را جهت دستیابی به کیفیت قابل اطمینان به کار می گیرد و فعالیت واحد های مختلف به صورت مرتب در چارچوب ISO 9001 مورد ارزیابی قرار می گیرد.
واحد QC و کنترل کیفیت، مستقیما تحت نظر مدیرعامل فعالیت کرده و با برنامه ریزی و اقدامات لازم، وظیفه ی نظارت بر رویکرد کیفی شرکت و همچنین آموزش پرسنل واحد های مختلف (فروش، تامین و انبار) را به عهده دارد.

آدرس وبسایت : 

https://naftanp.com


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب