شرکت پل گرانیت ارس با برند تجاری آمیتیس

معرفی شرکت آمیتیس

غرفه شرکت آمیتیس در نمایشگاه بین المللی خرداد 1401

فهرست موضوعات

 

تاریخچه شرکت پل گرانیت ارس

شرکت پل گرانیت ارس در سال 1389 با سرمایه گذاری و مشاکرت داخلی و خارجی شروع به کار کرده و در جهت نیل اهداف اولیه این شرکت در فاز اول شروع به تولید انواع وان، جکوزی، زیردوشی، ظرفشویی، روشویی، صفحه کابینت، دیوارپوش، انواع درب های ضد آب و آنتی باکتریال، میز‌غذاخوری و کانتر های بانک‌ها و هتل‌ها نموده است. محصولات ذکر شده عموماً از انواع سنگ مصنوعی که متشکل از مواد معدنی و پلیمری می‌باشد تشکیل شده است.
کلیه محصولات این شرکت تحت نظارت پلییوپ ترکیه تولید میگردد. با توجه به کیفیت بالای محصولات و استقبال روز افزون مشتریان عزیز، مدیران این شرکت در نظر دارند که در آینده نزدیک با بهره برداری از تکنولوژی روز دنیا از فاز دوم اقدام به تولید نماهای کامپوزیت گرانیتی برای اولین بار در ایران که امیزه ای از هنر و صنعت میباشد گامی دیگر در پیشرفت ایران عزیزمان برداشته باشند.

دامنه گسترده الگوها و رنگ ها

رنگ بندی های استاندارد و انحصاری سنگ آمیتیس برای هر نوع سلیقه ای طراحی شده است. لذا رنگ های دل نشین و زیبا تخصص شرکت پل گرانیت ارس است. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

امکان طراحی بی پایان

تیم تخصصی شرکت پل گرانیت ارس با در نظر گرفتن نیاز های شما، طراحی منحصربه فرد سنگ آمیتیس را اجرا می کنند.

 

مدیریت شرکت آمیتیس


سهولت نظافت، ضداب، ضدلک

سنگ آمیتیس با توجه به ساختار نانوی خود در مقابل نفوذ ذرات و لکه های رنگی ناشی از ریختن مواد غذایی یا ماندن انواع رنگ مواد و نوشیدنی ها مانند چایی و... مقاوم هستند و هیچ گونه جذب لکه و مواد در آنها صورت نمی پذیرد .

 پشتیبانی قدرتمند

تمامی محصولات شرکت پل گرانیت ارس به مدت دو سال دارای گارانتی می باشند. لذا جلب رضایت شما هدف ماست.

وبسایت شرکت آمیتیس

https://www.amitis.org


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب