تجهیزات صنعتی کوه برش بجستان با کیفیت و با دوام

معرفی شرکت کوه برش بجستان

غرفه کوه برش بجستان در نمایشگاه بین المللی تهران خرداد ماه 1401

درباره کوه برش

گروه تولیدی معدنی کوه برش بجستان

گروه تولیدی معدنی کوه برش بجستان با مدیریت محمود علائی در سال 1370 کار خود را درزمینه ساخت و تولید ادوات کشاورزی و خدماتی شروع کرد. در سال 1376 با شروع اکتشافات معادن سنگ در منطقه بجستان کار خود را از زمینه کارهای خدماتی به معادن سنگ تغییر داد به طوری که موفق شد در این سال خط تولید کامل کارخانه سنگ بری را راه اندازی نمایدو با این موفقیت از سوی مسولین محترم شهرستان مورد استقبال قرار گیرد. با گسترش رشد و توسعه معادن در منطقه تصمیم به راه اندازی خط تولید ماشین آلات استخراج سنگ پرداخت که با توکل به خدا و پشتکار و به کار گیری نیروهای ماهر توانست دستگاه ها را با کیفیت بالا تولید نماید. تا آنجایی که در سال 83 و 86 به عنوان واحد نمونه شهرستان برگزیده شد. این شرکت پا از شهرستان بجستان فراتر نهاده و در اقصی نقاط کشور و حتی کشور های همسایه مثل افغانستان و پاکستان تولیدات خود را عرضه می نماید.

 

تجهیزات کوه برش بجستان

 

ویژگی تجهیزات کوه برش بجستان

تجهیزات تولیدی در مجموعه کوه برش بجستان هم اکنون علاوه بر بازار داخلی ، به بازار کشورهای همسایه و آسیای مرکزی نیز ارسال می شود. تجهیزات کاملا قابل رقابت با نمونه های خارجی از نظر استاندارد ها و کیفیت می باشد ولی با هزینه به مراتب پایین تر.

تجهیزات داخلی تولیده شده همواره از نظر پشتیبانی کالا بر محصولات خارجی ارجحیت دارند. بدلیل تحریم های موجود بر صنعت ایران ، توانایی دریافت پشتیبانی از تجهیزات خارجی وجود ندارد. ولی شرکت هایی مانند کوه برش از لحظه فروش تا بهره برداری و پس از آن مستقیما به مشتریان خود خدمات رسانی کامل و جامعی را در برنامه های خود داشته اند.

آدرس وبسایت

http://www.koohboresh.ir


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب