شرکت فولاد نشکن چلنگری

معرفی شرکت فولاد نشکن چلنگری

ویدیو از غرفه فولاد نشکن در نمایشگاه بین المللی تهران خرداد 1401

فهرست موضوعات


درباره کارخانه ریخته گری چلنگری

کارخانه ریخته گری چلنگری (شرکت قطعه ریزان فولاد نشکن پارسیان )در زمینی به مساحت 5000مترمربع با 2000مترمربع سالن های تولید و 500متر فضای اداری و آزمایشگاهی بنا شده است . ریخته گری چلنگری با قابلیت قالب گیری قطعات سبک و سنگین و با بیش از 25 سال سابقه در ریخته گری قطعات صنایع ریلی ،ماشین آلات کشاورزی ، صنایع سیمان ، صنایع نفت و گاز ، پتروشیمی ، قطعات ماشین آلات معادن و راهسازی ، قطعات فولادی آلیاژی و انواع چدن ها با استمرار و به کارگیری سیستم های مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد های جهانی را سرلوحه خط مشی خود قرار داده است.

خط تولید

در حال حاضر شرکت مجهز به 2 کوره القائی اینداکتوترم با فرکانس متوسط و قدرت 4تن مذاب میباشدو خطوط قالبگیری شرکت شامل خط قالب گیری تمام اتوماتیک BMMبا 5 دستگاه پرس JOLTSQUEEZINGو خط قالب گیری ماسه CO2برای ریخته گری انواع قطعات فولادی و چدنی میباشد.

واحد ماشین کاری

در این واحد بر اساس سفارش مشتری با استفاده از ماشین های CNCو تراش ، قطعات تولیدی به قطعات تمام کار تبدیل می نماید.

واحد مدلسازی

این واحد با استفاده از جدیدیترین نرم افزار های مدل سازی و همچنین با استفاده از ماشین های تراش و پرینت سه بعدی ، فرز، دریل و تجهیزات ساخت مدل چوبی توانسته پیچیده ترین قطعات را مدل سازی نموده و با توجه سفارش مشتری نوع قطعه و تیراژ، چیدمان مدل را روی صفحه مدل انجام دهد.

واحد تمیزکاری

واحد تمیز کاری شرکت مجهز به دستگاه برش ، کوره عملیات حرارتی ، دستگاه های شات پلاست و همچنین سنگ شناور میباشد که برای جداسازی و آماده سازی نهایی قطعه بکار می رود.

 

فولاد نشکن چلنگری

 

واحد قالبگیری

فولاد نشکن با قابلیت قالبگیری قطعات سبک و سنگین و با استفاده از جدیدترین نرم افزارهای مدل سازی که برای جداسازی و آماده سازی نهایی قطعه به کار می رود در حال فعالیت است.

واحد تهیه و آماده سازی نمونه

در این واحد مجهز به دستگاه پولیشینگ همراه با مواد مختلف شیمیایی برای تهیه محلول های اچ با ترکیبات متفاوت جهت بررسی ساختار میکروسکوپی میباشد.

سایر تجهیزات آزمایشگاهی

دستگاههای اندازه گیری رطوبت ماسه تر و دستگاههای اندازه گیری حرارت ذوب و پیرو متر انگلیسی و تجهیزات شیمی تر و دستگاه کربن اکی و الان انگلیسی از دیگر تجهیزات واحد آزمایشگاهی شرکت میباشند.

آدرس وبسایت شرکت فولاد نشکن چلنگری :

https://fooladnashkanco.com/


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب