شرکت طراح تجهیز پویش پایا با برند آریو مد

معرفی شرکت طراح تجهیز پویش پایا

گزارش ویدیویی از غرفه آریو مد نمایشگاه بین المللی تهران

فهرست موضوعات

 

معرفی شرکت طراح تجهیز پویش پایا

شرکت طراح تجهیز پویش پایا در سال 1396 و با شماره ثبت 523549 در اداره ثبت شرکت های تهران با هدف ارائه خدمات و تولید محصولات در زمینه تجهیزات پزشکی با بالاترین کیفیت و قیمت بهینه تاسیس گردید. این شرکت از همان ابتدای فعالیت خود همواره سعی نموده به منظور افزایش رضایت و اطمینان مشتریان، به دنبال شناخت کاملی از نیازمندیهای بازار تجهیزات پزشکی باشد تا بتواند با انتخاب محصولات مناسب به جهت تولید و تامین آن، سهم کوچکی در برآورده کردن نیازهای جامعه در حوزه سلامت و بهداشت داشته باشد.
شرکت طراح تجهیز پویش پایا در راستای تحقق سیاستهای کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به تولید دستگاه ساکشن پزشکی نموده است که با نام تجاری ثبت شده ArioVac عرضه می گردد.
از آنجائیکه هدف اصلی مدیریت و کلیه اعضای این مجموعه، ارتقاء مستمر کیفیت محصولات و جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان محترم می باشد، لذا این شركت به منظور دست یابی هر چه سریعتر به اهداف خود، اقدام به پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت بر اساس الزامات ISO 13485 نموده و دارای این گواهینامه از موسسه U.S cert می باشد.
مدیریت شركت با اعتقاد كامل به تمام مفهوم‌ها و نیازمندی‌های سامانه‌ی مدیریت كیفیت، با همدلی و مشاركت تمامی همكاران برای تحقق اهداف بالا تلاش می‌كند. سیاستهای شرکت مبنی بر اصل مشتری مداری و تولید کالای با کیفیت میباشد که در طی دوران فعالیت خود بسیارصادقانه و موفق عمل نموده ایم و هر روز شاهد رشد درخواست مشتریان بوده‌ایم.

توانایی رقابت با نمونه های خارجی

در شرکت طراح تجهیز پویش پایا تمامی لوازم پزشکی با توجه به استاندارد های روز دنیا تولید شده و تماما قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند. هزینه تمام شده به مراتب پایین تر بوده که با توجه به تحریم های ظالمانه ، توانسته است گام بلندی در راستا خودکفایی صنعت داخلی و جلوگیری از خروج ارز از کشور بر دارد.

آدرس وبسایت شرکت آریو مد

http://pooyeshpaya.com


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب