معرفی شرکت تاپکو یا تجهیزات ارگ پارسیان

معرفی مجموعه تاپکو

ویدیو از غرفه تاپکو در نمایشگاه نفت و گاز

درباره تاپکو

شرکت تجهیز ارگ پارسیان (تاپکو) فعالیت خود را از سال 1387 در حوزه مهندسی، ساخت، تامین و خدمات پس از فروش تجهیزات دوار آغاز نمود و با بهره گیری از نیروهای متخصص و چیره دست در این حوزه،  توانست در کوتاه زمانی به یک برند شناخته شده تبدیل گردد.
راهبرد اصلی تاپکو در زمینه تجهیزات دوار، بومی سازی محصولات دانش محور و پرکاربرد در کشور، تطبیق محصولات و خدمات با نیازهای مشتریان و ارائه راهکارهای جامع و فراگیر برای رفع نیازمندی های صنایع وابسته می باشد، بر همین اساس تاپکو در گستره ساخت این تجهیزات، با رعایت دقیق اصول مهندسی و بهره مندی از دانش وفن آوری روز و تعامل با سازندگان پیشرو دنیا،  در این عرصه پا نهاده است.
هم اکنون تاپکو در قامت یک شرکت دانش بنیان و از اعضای اصلی انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت (استصنا) توانایی طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی و انجام تمامی تعمیرات اساسی برای انواع فن و بلوئرهای سانتریفوژ، کمپرسورهای سانتریفوژ و توربواکپسندرها را دارا می باشد.
واحد تحقیق و توسعه این شرکت به عنوان بنیادی ترین بخش شرکت، ضمن گسترش و بهینه سازی محصولات خود، در حال کار بر روی توسعه فناوری طراحی و ساخت سایر توربوماشین ها از جمله توربین های گاز و توربین های بخار می باشد.
افزون بر موارد یاد شده که تاپکو به طور مستقل نسبت به تولید آنها اقدام می نماید، این شرکت توانایی پکیجینگ و تست انواع پمپ ها ، با همکاری سازندگان معتبر بین المللی را دارد.
محصولات تاپکو علاوه بر بازار داخلی، هم اکنون در بازارهای فرامرزی از جمله عراق، روسیه و کشورهای حوزه CIS وارد گردیده است.

خدمات قابل ارائه توسط شرکت تجهیزات ارگ پارسیان

تعمیرات تخصصی و خدمات پس از فروش

تاپکو با سال‌ها سابقه فعالیت در زمینه نصب، راه‌اندازی و تعمیرات تجهیزات دوار و با پشتوانه تجربه و دانش کارشناسان مجرب، برخورداری از ساختار سازمانی منسجم و با تلفیق دانش روز دنیا، مهارت، تکنولوژی و خلاقیت، اقدام به ارائه خدمات به صنایع مختلف از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، سیمان ، فولاد و ... نموده است. این شرکت با دارا بودن کادری متخصص، متعهد و کار آزموده دارای امکانات کارگاهی و آموزشی مناسب در زمینه تعمیرات و نحوه استفاده از تجهیزات دوار (انواع پمپ، کمپرسور، فن، بلوئر، توربین و میکسر) می‌باشد.

 

محصولات شرکت تاپکو

 

نصب و راه اندازی

تاپکو با تکیه بر توان فنی خود و شرکای کاریش اقدام به نصب و راه‌اندازی تجهیزات دوار در پلنت‌های صنعتی به صورت کامل (EPC) می‌نماید. بدین منظور این شرکت با بررسی مدارک فرآیندی و ابزار دقیق پلنت، فاز مهندسی کار را انجام داده و با انتخاب و تأمین تجهیز، تمام امور نصب و راه‌اندازی را اجرا می‌کند.

طراحی معکوس و ساخت قطعات

به منظور استفاده بهینه از امکانات و همچنین تهیه قطعات مورد نیاز برای تعمیرات تجهیزات و دوار، تاپکو با استفاده از دستگاه‌های اندازه‌گیری (CMM) و بهره‌گیری از ماشین آلات خود قادر است قطعات مورد نیاز را ساخته و پس از انجام تست‌های استاندارد شامل انواع تست‌های غیرمخرب (NDT) نسبت به تحویل آنها اقدام نماید

ارائه راهکارهای بهبود عملکرد تجهیزات

متخصصان تاپکو با بررسی عملکرد تجهیز و استفاده از نتایج بازرسی‌های دوره‌ای و بررسی شرایط کاری پلنت، راهکارهایی برای بهبود عملکرد تجهیز ارائه می‌نمایند. از جمله موارد مهمی که در این خصوص لحاظ می‌شود، تحلیل سیستم سیالاتی، شامل تجهیز و جریان‌های پایین و بالا دست است. بدین منظور تیم مهندسی شرکت در سه شاخه سیالات، ترمودینامیک و تحلیل عددی به بررسی موضوع پرداخته و با استفاده از نتایج به دست آمده، راهکارهای عملی ارائه می‌دهند.

مشاوره و همکاری در انتخاب تجهیزات

با بررسی مدارک فرآیندی و دیتاشیت‌های مرتبط و نیاز فرآیندی، مشخصات تجهیز انتخاب می شود. جهت تحقق این هدف لازم است که با درک کامل شرایط فرآیندی و انتظارات کارفرما و همچنین در نظر گرفتن سه مؤلفه راندمان، اطلاعات اولیه حاصل از بررسی مدارک طراحی و ایمنی، انتخابی صحیح ارائه شود.

آدرس وبسایت شرکت تاپکو یا تجهیزات ارگ پارسیان

http://tapcoglobal.com/

 


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب