شرکت مهندسی بدر سیستم

معرفی شرکت مهندسی بدر سیستم

گزارش تصویری از غرفه شرکت مهندسی بدر سیستم

فهرست موضوعات

 

مقدمه

شرکت مهندسی بدر سیستم یک شرکت دانش بنیان است که با هدف گسترش دانش در حیطه تدوین دانش فنی و ساخت قطعات Hi-Tech در سال 1371 پایه گذاری شده است. توجه ویژه به تدوین دانش فنی در ایران، به عنوان راهکار جایگزین برای روش خرید دانش فنی آماده از کشورهای دیگر، از اصلی ترین ویژگی های شرکت مهندسی بدر سیستم از بدو تاسیس بوده است.
پایه گذاری و بکارگیری تکنولوژی های نوینCAD/CAM/CAE در ایران از زمان آغاز به کار شرکت در ابتدای دهه هفتاد و ایجاد اولین مرکز تحقیقات طراحی و تولید به کمک کامپیوتر کشور توسط موسس شرکت، از نشانه های توجه ویژه این مجموعه به پیگیری تحولات تکنولوژی در سطح جهانی و بکارگیری آن در حوزه های مختلف بوده که به عنوان سرمشق، تا کنون نیز ادامه پیدا کرده است.
ما با تمرکز بر سه مبحث CAD (Computer Aid Design)، CAM(Computer Aid Manufacturing) و CAE (Computer Aid Engineering) و توجه ویژه به حوزه تولید دانش فنی، فعالیت های خود را پایه ریزی کرده ایم و با تکیه بر دانش فنی بالا تلاش می کنیم تا با کیفیت ترین محصولات را در حوزه تولید قطعات و به روزترین خدمات را در حوزه فنی و مهندسی ارائه دهیم.

بر همین اساس پروژه های مختلف در حوزه تولید قطعات تکنولوژی محور با مشخصات فنی پیچیده، خدمات اورهال توربین های گازی و مشاوره مهندسی در زمینه تدوین دانش فنی و رفع مشکلات فنی در صنایع گوناگون از جمله صنعت انرژی، خودرو و پزشکی توسط شرکت مهندسی بدر سیستم در حوزه های داخلی و خارجی به انجام رسیده است. (برای دیدن پروژه های انجام شده اینجا را کلیک کنید)
روش اصلی تولید در شرکت مهندسی بدر سیستم به شکل تولید انعطاف پذیر (Flexible Manufacturing System) بوده و مبتنی بر سفارش مشتریان می باشد. تولید با روش انعطاف پذیر، امکان تولید قطعات پیچیده با تنوع بسیار بالا و تیراژ محدود را فراهم می کند. در این روش تولیدی، قطعات پس از تکمیل فرآیند مهندسی محصول، بر اساس نیاز در بخش های ریخته گری، ماشینکاری و عملیات تکمیلی ساخته و آماده بکارگیری می شوند.
مشتریان اصلی ما صنایع نیروگاهی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع حمل و نقل هوایی و ریلی هستند و در چشم انداز شرکت تولید قطعه و ارایه خدمات در حوزه های صنایع حمل و نقل جاده ای و دریایی و صنایع پزشکی نیز در نظر گرفته شده است. ویژگی مهم شرکت بدر سیستم توجه ویژه به نیاز مشتری و تدوین روندی مختص به آن در طی انجام مراحل پروژه می باشد. به طوری که تولید قطعات، انجام كليه كارهاي تعميرات و نگهداري و ارائه راهکار در زمینه مشاوره مهندسی بر اساس خواست مشتري می باشد و مشتریان ما با آگاهی کامل نسبت به توان فنی بالای شرکت، چگونگی انجام پروژه و نحوه پاسخگویی، به دریافت نتایج دلخواه اعتماد کامل دارند.
شرکت مهندسی بدر سیستم در ابتدا با تفکر ایجاد مجموعه ای متشکل از کارگران، مهندسین و کارشناسان که هر کدام به عنوان عضوی تاثیرگذار در جهت حیات این مجموعه فعالیت می کنند تاسیس شد. تفکری که این مجموعه مهندسی را به خانواده ای بدل نموده که به اهمیت تک تک اعضای خود واقف است و در جهت هر چه بهتر شدن محیط و شرایط محیط کسب وکار همکاران خود تلاش می کند.
شعار سازمانی ما "به ایده های شما شکل می دهیم" در تمامی مراحل ارتباط با مشتری، شروع پروژه و تحویل آن به مشتری تجلی می یابد. خواسته های شما در تمامی مراحل، مرجع فعالیت های ماست و تمام دانش فنی مجموعه مهندسی بدر سیستم برای ساخت ایده های شما بکار گرفته می شود.

بیانیه ماموریت در مجموعه مهندسی بدر سیستم

شرکت مهندسی بدر سیستم در سه حوزه: تولید به روش انعطاف پذیر(FMS)، نگهداری/بازسازی/ تعمیرات(MRO) و خدمات تحلیل مهندسی فعالیت می کند. این فعالیت ها با هدف تولید ثروت و دانش و با تکیه بر ارزش های سازمانی چون: توجه ویژه و بکارگیری تکنولوژی روز، کارآفرینی، توسعه زیرساخت ها و توان ساخت داخل کشور و مشتری مداری تدوین شده است.
خانواده بدر سیستم در نظر دارد بر پایه اصل حفظ ارزش انسانی کارکنان شرکت و کسب رضایت شغلی و احساس ارزشمندی ایشان در این مسیر به گونه ای گام بردارد که در سطح کشور و منطقه، این شرکت را تولید کننده ای در کلاس جهانی، استقبال کننده از تحولات فناورانه و متعهد به ارزش های انسانی و اخلاقی بشناسند.

آدرس وبسایت شرکت مهندسی بدر سیستم : 

http://www.badrsystem.com


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب