ویژگی کارد و چنگال تولید شده از ورق استیل

مزایای کارد و چنگال ساخته شده از ورق استیل

مزایای کارد و چنگال های ساخته شده از ورق استیل

وسایل غذاخوری شامل تمام انواع چنگال ها، چاقوها و قاشق هایی که به طور روزمره برای غذا خوردن و تهیه غذا استفاده می کنید، هستند. یک دست اسباب غذاخوری مثلاً کارد و چنگال با کیفیت می بایست سال ها به طور مداوم کار کند، بدون ساییدگی، خراشیدگی یا شکستن. قاشق چنگال ها از مواد مختلفی ساخته شده اند همچون بامبو، نقره ای، پلاستیک و ورق استیل که می توان مجموعه ای از هر کدام خریداری نمود. لیکن این آلیاژ بادوام ترین و عمردارترین متریال برای اسباب غذاخوری است.

 

کارد و چنگال استیل

 

انواع دیگر استیل، کربن بیشتری دارند و به همین دلیل محکم ترند. اگرچه تیز کردن مجدد فولاد های کربن دار دشوار است. اگر ترکیب شیمیایی ورق استیل اندکی ملایم تر گردد در عوض می توان از این فلز چاقوهایی تولید کرد که به راحتی تیز می شوند و همچنین تیز می مانند. چاقوهای استیل آشپزخانه تیز باقی می مانند در حالی که با آنها سبزیجات خُرد یا گوشت اسلایس می کنید. هنگامی که تیغه کُند می گردد می توانید آن را با هر نوع چاقو تیزکنی تیز کنید. انواع دیگر این فلز نیاز به تیز کردن به روش های خاص دارند.
ورق استیل حاوی کروم و نیکل است. افزون این فلزات به آلیاژ مزبور مانع از بروز زنگ و لکه که موجب خرابی مجموعه قاشق و کارد و چنگال های شما می شود – می گردد. مقدار نیکل و کروم در هر یک از لیست های کارد و چنگال استیل بر روی خود قاشق ها و چنگال ها و کاردها حک (مُهرزنی) و نشان داده شده است. این موضوع می بایست بر روی جعبه دست های آینه اشیاء نمایش داده شود.
بهترین امتزاج موجود و قابل دسترس (در بازار) استیلی است حاوی 18% کروم و 10% نیکل. این مطلب به صورت 10/18 بر روی آنها مُهر و حک و نشان داده شده است. در عوض برخی کارد و چنگال ها با 0/18 مشخص گردیده اند که این عدم وجود نیکل در چاقوها و قاشق ها سبب می شود آنها لکه دار شده و سریعتر از انواع کارد و چنگال های باکیفیت بهتر و بالاتر، دچار زنگ زدگی شوند.

چنانچه قاشق چنگال هایتان لک برمی دارند اغلب به علت تماس با اشیاء نقره ای یا اشیاء دارای روش آب نقره می باشد، در این حالت می توانید با یک دستگاه پرداخت چرمی، لکه های ناخواسته را پرداخت کنید و جلا دهید. 

 

ورق استیل در کارد و چنگال

 

مع ذلک برخلاف لوازم روکش نقره شده، استیل نیازی به پولیش دائم و مرتب ندارد زیرا لکه برنمی دارد.
هنگامی که بهترین متریال را برای مجموعه جدید لوازم غذاخوری تان مدنظر دارید در پی بالاترین و بهترین کیفیبت ورق استیل باشید. 0/18 استیلی است که زنگ نخواهد زد، لک نمی شود، تراشیده یا خراشیده نمی شود حتی پس از سال ها استفاده روزانه. اگر قدری بیشتر بر روی مسئله کیفیت وقت صرف کنید در عوض خرسند خواهید بود از اینکه قاشق و کارد و چنگال های زیبایتان را در تعطیلات و میهمانی ها و پارتی های شام رونمایی کنید حتی اگر یک دهه از عمر آنها گذشته باشد.


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب