ثبت ركورد ماهانه بارگيري و حمل ريلي تختال

ثبت ركورد ماهانه بارگيري و حمل ريلي تختال

همكاران تلاشگر واحد آماده‌سازي تختال با ثبت ركورد بي‌سابقۀ بارگيري اسلب براي واگن (به تعداد 1012 واگن و به ميزان 52 هزار و 795 تن)، در آبان‌ماه 1399 موفقيت ديگري را در سال جهش توليد به نام خود ثبت كردند.
محسن احمدي، رئيس واحد آماده‌سازي تختال ناحيۀ فولادسازي، با اعلام اين خبر گفت: ركورد بي‌سابقۀ بارگيري تختال از  طريق حمل ريلي، در سال جهش توليد و در ادامۀ عملكرد موفقيت‌آميز ناحيۀ فولادسازي در كسب ركوردهاي پياپي در سال جاري حاصل شده است.
وي ضمن اشاره به حمايت بي‌دريغ مديريت ناحيه و عزم راسخ كاركنان واحد آماده‌سازي تختال، هماهنگي با واحد حمل‌ونقل ريلي و اصلاح فرايندهاي موجود را عوامل اصلي اين موفقيت برشمرد و ابراز اميدواري كرد با برنامه‌ريزي صورت‌گرفته و همكاري مديريت فروش صادرات در سرعت‌بخشي به عمليات تخليۀ تختال‌ها و همچنين اهتمام كليۀ كاركنان و واحدهاي پشتيباني، عملكرد درخشاني در سال 1399 در زمينۀ بارگيري اسلب براي واگن ثبت شود.
رئيس واحد آماده‌سازي تختال در ادامه يادآور شد: گاهي نياز است براساس گريد و سفارش مشتري و با تشخيص واحد كنترل كيفي و كاركنان اين واحد، عملياتي روي تختال‌هاي موجود در اين انبار به‌منظور اصلاح عيوب احتمالي انجام گيرد تا عيوب سطحي برطرف شوند.
وي در پايان از حمايت‌هاي مديريت ناحيۀ فولادسازي و حمل‌ونقل و همكاري واحدهاي راه‌آهن، حمل‌ونقل، برنامه‌ريزي توليد، برنامه‌ريزي حمل محصولات، فروش، بازاريابي، انتظامات و كنترل كيفي ناحيۀ فولادسازي و همچنين شركت‌هاي پيمانكار مرتبط با اين عمليات كه  در دست‌يابي به اين ركورد ايفاي نقش كردند، تشكر و قدرداني كرد.
 


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب