بازديد رئیس هیئت ایمیدرو از شركت لوله و ماشين سازي ايران

بازديد رئیس هیئت ایمیدرو از شركت لوله و ماشين سازي ايران

رئيس هيات عامل ايميدرو امروز از شركت لوله و ماشين سازي ايران در اسلامشهر بازديد كرد.
خداداد غريب پور در حاشيه بازديد از شركت لوله و ماشين سازي ايران گفت: اين مجموعه صنعتي بزرگ در دوران مديريت جديد از سال 95، شاهد تحولات مثبت و سازنده در عرصه توليد بوده است.
وي ادامه داد: روند توليد، فروش، صادرات، عمل به تعهدات، رشد اشتغال و توليد محصولات جديد در شركت لوله و ماشين سازي ايران در سال جهش اقتصادي، دلگرم كننده است.
رئيس هيات عامل ايميدرو تصريح كرد: توليد لوله هايي با استاندرادهاي جهاني و صادرات آن به كشورهاي مختلف و نيز تامين بخش عمده نياز كشور به لوله هاي چدني، توسط شركت لوله و ماشين سازي ايران، بيانگر حركت اصولي و رو به جلوي اين شركت است.
وي افزود: بي ترديد وزارت صنعت، معدن و تجارت، حمايت هاي لازم را براي تقويت بيشتر و حمايت از روند رو به رشد اين شركت در پروژه هاي آبرساني حوزه هاي معدني و صنعتي كشور ادامه خواهد داد.

لوله سازي ايران؛ شركت موفق و بدون حاشيه

در ادامه اين جلسه، محمدصالح ضيايي، معاون برنامه ريزي و توسعه فرماندار اسلامشهر گفت: انسجام و وحدت شركت لوله و ماشين سازي ايران باعث شده تا اين مجموعه جزو شركت هاي موفق و بدون حاشيه شهرستان باشد.
وي افزود: افزايش توليدات و همچنين افزايش نيروي انساني شاغل در شركت مذكور، نشان دهنده حركت آن در راستاي تحقق جهش توليد طي سال جاري است.

افزايش 4 برابري صادرات

محمدرضا بابايي، مديرعامل شركت لوله و ماشين‌سازي ايران نيز با اشاره به قدمت 65 ساله اين شركت گفت: با وجود تشديد تحريم‌هاي ظالمانه در 3 سال گذشته، اما با حمايت‌هاي صورت گرفته از سوي مجموعه هاي مديران شهرستان از جمله فرماندار اسلامشهر و نيز تلاش مديران، كاركنان و كارگران اين شركت، افزايش 4 برابري صادرات محصولات در سال 99 ثبت شد.
وي ادامه داد: در كنار اين موفقيت، شركت لوله و ماشين‌سازي ايران به همه تعهدات مالي خود اعم از حقوق كارگران، بيمه، ماليات و غيره عمل كرده است.
 


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب