عمليات مخلوط كردن سنگ آهن توسط ریوتینتو

عمليات مخلوط كردن سنگ آهن توسط ریوتینتو

ريوتينتو منطقه محصور شده اي را جهت عمليات مخلوط كردن سنگ آهن در بندر داليان ايجاد مي كند 
شركت ريوتينتو كه يك شركت انگليسي-استراليايي است اعلام كرد كه هفته گذشته پيماني را امضا كرده كه به طور مشترك و در منطقه محصور شده ايي در داخل بندر داليان، عمليات مخلوط كردن سنگ آهن را انجام داده تا بدين ترتيب به نياز كليه مشتريان خود در سرتاسر آسيا پاسخ دهد.

بازار فلز

چين بزرگ ترين مصرف كننده سنگ آهن در جهان، بيش از يك ميليارد تن از اين ماده اوليه توليد فولاد را در سال 2019 وارد كرد.
اين تفاهم نامه با شركت بندري داليان، به ريوتينتو اجازه مي شود تا همچنين از بندر چين به عنوان هاب و مركز حمل و نقل استفاده نمايد.
اين شركت افزود: اين تفاهم نامه مي تواند به خدمات بهتر به فولادسازان در شمال چين نيز كمك نمايد. بسياري از ظرفيت هاي توليد فولاد چين در نواحي شمالي قرار دارند و توليدكننده برتر استان هبي به همراه استان Liaoning با يكديگر بيش از 30 درصد توليد فولاد خام ملي اين كشور را به خود اختصاص داده و تشكيل مي دهند.
اين غول معدني گفت: اولين سري از فاين سنگ آهن از تركيب كنسانتره IOC عيار بالاي كانادا و SP10 ريوتينتو از غرب استراليا مخلوط شده اند.
آقاي ژانگ یی مدير شركت بنادر داليان وابسته به گروه Liaoning Port گفت: اين همكاري با ريوتينتو ميتواند بر كاهش هزينه ها در هر دو انتهاي زنجيره تامين كمك كرده و خدمات با ارزش افزوده بالاتري را فراهم نمايد.
براساس اين بيانيه، بندر داليان بيش از 46 ميليون تن سنگ آهن توليدي شركت هاي ديگر را در منطقه محصور شده خود از سال 2016 كه شروع به اين فعاليت كرد، مخلوط كرده است كه بيشترين حجم در ميان بنادر چين است.
منبع: خبر فارسی
 


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب