ساخت ماسک استنلس استیل توسط هنرمند چینی

ساخت ماسک استنلس استیل توسط هنرمند چینی

ساخت ماسک با ورق استنلس استیل

زدن ماسک استنلس استیل DIY ( مخفف Do It Yourself) با مکانیزم تامین اکسیژن، که در عصر شیوع ویروس جدید کووید-19 حسی آخرالزمانی ایجاد می کند.

ورق استیل_ماسک استیل

در حال حاضر و در آینده ای نه چندان دور، با توجه به شیوع ویروس کرونا و اینکه ممکن است با کمبود ماسک مواجه شویم، هنرمند چینی با نام مستعار "Useless Edison"، ماسک یا بهتر است بگوییم دستگاه تنفسی از جنس استنلس استیل طراحی کرده و به مرحله اجرا گذاشته است.
این هنرمند که Shou Gong Geng نام دارد، صنعتگری چینی بوده که به دلیل اختراعات عجیب و غریبش که عمدتاً غیرضروری و بدون استفاده هستند، و وایرال کردن فعالیت های خود در شبکه های اجتماعی مشهور شده است.
آخرین ساخته این هنرمند ماسکی از جنس استنلس استیل بوده که نه تنها گرد و غبار و به احتمال قوی ویروس ها را از بین می برد، بلکه اکسیژن را نیز از مخزنی کوچک برای شخص تامین می کند.
این پروژه بیشتر سرگرم کننده بوده تا علمی و ممکن است خیلی جدی گرفته نشود، چون با توجه به ظاهر این ماسک مشخص است که تجهیزات به کار رفته، از جمله لوله های آن، دارای استانداردهای پزشکی نیستند. به هر ترتیب، این فعالیت، تلاشی قابل قبول محسوب شده و احتمالاً سازنده را از خطر ابتلا به این ویروس کشنده نجات می دهد.
با این حال دیدن افراد با چنین ماسکی روی صورتشان به احتمال زیاد حسی آخرالزمانی به شما منتقل خواهد کرد، چیزی که به کرات در فیلم Io مشاهده می شود. (فیلمی در ژانر علمی-تخیلی و با موضوع آخرالزمانی به کارگردانی جاناتان هلپرت است که از سوی نتفلیکس در ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ منتشر شد.)
 


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب