برنامه های ورق خودرو در سال جهش تولید

برنامه های ورق خودرو در سال جهش تولید

اصلاحات خط تولید برای دستیابی به محصولات کیفی و گریدهای جدید از برنامه های ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در سال جهش تولید می باشد. همچنین برای افزایش تولید، صادرات و ارتقای کیفیت گرید‌های محصولات برای شرکت های خودرویی نیز در سال جاری برنامه‌ریزی شده است. به گفته اصغر اسماعیلی، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، یکی از بزرگ ترین اقدامات شرکت توقف یک ماهه خط تولید و بروزرسانی این خط به منظور تولید ورق رویه خودرو است که گام بلندی در مسیر تامین حداکثری نیاز خودروسازان و جلوگیری از واردات است.
وی افزود: میزان تولید شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری در سال گذشته از رقم ۲۳۴ هزار تن و صادرات بی سابقه آن نیز از رقم ۵۰ هزار تن گذشت. این درحالیست که تولید این شرکت در سال ۹۷ به میزان ۲۲۱ هزار تن بود.

برنامه های ورق خودرو در سال جهش تولید

مدیر عامل ورق خودرو، کسب رکوردهای فوق را در سال ۹۸  به رغم وجود موانع جدی در حوزه فروش وصادرات، نشان از عزم و اراده فولاد مردان شرکت ورق خودرو در ایفای نقش آرمانی خود در مقابله با دشمنان کشور دانست و بدینوسیله اراده راسخ کلیه کارکنان مجموعه را به ادامه راه و دستیابی به اهداف کلان شرکت در سال آینده اعلام کرد.
وی تاکید کرد: با وجود موانع جدی در حوزه فروش و صادرات، شرکت ورق خودرو توانست به این رکوردها دست یابد. بر اساس بودجه شرکت، میزان تولید ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در سال جاری ۲۴۰ هزار تن در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تصمیم دارد برای برخی اصلاحات، خط تولید را به مدت یک ماه متوقف سازد و در غیر این صورت میزان تولید آن به ۲۶۰ هزار تن می رسید.
اسماعیلی تاکید کرد: به‌رغم آنکه  صنایع خودرویی به‌عنوان یکی از مصرف‌کنندگان اصلی فولاد دچار رکود و افت فروش شدند، اما صنعتگران فولادی به این مشکل دچار نشدند و با بازاریابی های به‌موقع و شناسایی بازارهای جدید توانستند رکوردهای فروش و سود خوبی برجای بگذارند.
وی خاطرنشان کرد: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری توانست با بازاریابی‌های به‌موقع و سفارش‌گذاری جدید به‌جای خودروسازان، نه‌تنها اثر نبود خودروسازان را جبران کند، بلکه میزان فروش این شرکت در سال ۹۷ نسبت به سال قبل از آن رشد ۶۲ درصدی را نشان می‌دهد. هر چند عمده تولیدات شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری را انواع ورق های خودرویی تشکیل می‌دهد، اما این شرکت می‌تواند محصولات متنوعی را روانه بازار سازد و در صورت لزوم میزان تنوع تولید خود را متناسب با شرایط تنظیم کند.
رشد ۱۴۲ درصدی سودخالص شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در سال ۹۸
اسماعیلی، موفقیت‌ها و رشد قابل توجه سود حاصله در سال مالی گذشته را حاصل حمایت ها و رهنمودهای هیات مدیره و همکاری و زحمات شبانه روزی مستمر مدیران و کارکنان شرکت دانست و اظهار امیدواری کرد  که شرکت ورق خودرو با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جهش تولید موفقیت های بیشتری را کسب کند.

اقدامات شرکت ورق خودرو ‌چهارمحال و بختیاری برای مهار ویروس کرونا

مدیر عامل شرکت ورق خودرو افزود: این شرکت به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، اقدام به گندزدایی و کاهش ساعت کاری نیروهای خود نمود.
وی تصریح کرد: این شرکت در راستای حفظ سلامت همکاران و پرسنل و جامعه همچنین جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده است. اسماعیلی خاطرنشان کرد: خرید ماسک و محلولهای ضدعفونی کننده و کمک به مرکز بهداشت شهر بروجن و همچنین شهرداری سفیددشت و فرادنبه در راستای مسولیت اجتماعی شرکت ورق خودرو به میزان ۳۰۰ میلیون ریال از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و پس از آن در استان چهارمحال و بختیاری، برای مهار این ویروس در شرکت ورق خودرو انجام شد. وی، کنترل روزانه دمای بدن تمامی پرسنل و افرادی که وارد مجتمع می‌شوند با استفاده از تب سنج دیجیتال، ضدعفونی زمان بندی شده کلیه سطوح کارخانه با استفاده از محلول های ضدعفونی کننده، تأکید بر استفاده از لیوان و ظروف یکبار مصرف، کنترل دمای بدن راننده های خودروهای سبک و سنگین، تهیه بروشور و نصب در نقاط مختلف شرکت را از جمله اقدامات ورق خودرو برای مهار ویروس کرونا برشمرد.
مدیر عامل ورق خودرو همچنین ، توزیع ماسک N ۹۵ ، دستکش لاتکس و یکبار مصرف و محلول های ضدعفونی کننده، تغییر برنامه غذایی و حذف مواد خام در مرحله اول و در مرحله دوم کاهش ساعت کاری و حذف غذا، حذف فرآیند انگشت زنی و تغییر سیستم ثبت ورود و خروج به روش تشخیص چهره، عدم برگزاری جلسات و حذف مأموریت ها، کاهش فعالیت های مربوط به مشاورین را نیز از دیگر فعالیت های شرکت در راستای کنترل ویروس کرونا دانست. وی، انجام تست های درمانی و اعمال محدودیت های پیشگیرانه در ورودی شرکت ورق خودرو، کاهش ساعت کار پرسنل روز کار و سپس تعطیلی پرسنل مذکور و تهیه محلول ۱/۰ درصد کلر جهت گندزدایی سطوح و سرویس های بهداشتی توسط واحد HSE و توزیع آن در واحدهای مختلف را نیز از دیگر اقدامات شرکت به منظور پیشگیری از شیوع کرونا برشمرد.

منبع: دنیای اقتصاد
 


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب