وزير صمت بركنار شد

وزير صمت بركنار شد

به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري در متن حكم حسن روحاني خطاب به حسين مدرس خياباني آمده است: براساس اصل ۱۳۵ قانون اساسي و با عنايت به مراتب تعهد و سوابق مديريتي ارزشمندتان در حوزه صنعت و بازرگاني، به موجب اين حكم جناب عالي را به سرپرستي وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب مي نمايم.

صمت - ورق استیل

روحاني در اين حكم تاكيد كرد: انتظار دارد نظر به ضرورت توجه ويژه به جهش توليد كه در شرايط تحريم هاي ظالمانه موجب ارتقاء اقتدار و عزت ملي خواهد بود، ضمن افزايش هماهنگي درون سازماني و تعامل مؤثر با دستگاه هاي ذيربط اعم از بخش دولتي و غيردولتي و صرف تمام توان و وقت خود را نيز با بهره گيري از ظرفيت مجموعه همكاران و آراي صاحب نظران نسبت به مديريت بازار و تأمين كالاهاي اساسي، ساماندهي قيمت خودرو، رفع موانع توليد و تعميق ساخت داخل، كمك به توسعه صادرات غيرنفتي و بهبود فضاي كسب و كار اقدام نماييد.
در ادامه اين حكم آمده است: توفيق شما را در خدمت به ملت شريف ايران و نظام مقدس جمهوري اسلامي، با رعايت اصول قانون مداري، اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد از خداوند متعال مسألت دارم.
حسين مدرس خياباني تاكنون به عنوان قائم مقام وزير در امور بازرگاني فعاليت مي كرد. وي كه دانش آموخته دانشگاه علم و صنعت ايران است، حدود ۱۷ سال در وزارت بازرگاني در مسئوليت هايي چون قائم مقام معاونت بازرگاني داخلي، مديركل برنامه ريزي وزارت بازرگاني، مدير كل تامين و توزيع كالا، مدير كل دفتر تنظيم بازار ، هيات مديره شركت بازرگاني دولتي ايران و همچنين نزديك به ۱۰ سال بعنوان مديرعامل و عضو هيات مديره چند واحد توليدي و صنعتي از جمله شركت هاي سيمان زنجان، سيمان فيروزكوه، مجتمع فولاد خراسان، تراكتورسازي ايران، سيمان مازندران، سيمان غرب و شركت توسعه صادرات حضور داشته است.

منبع: دنیای معدن
 


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب