جلوگيري از التهاب قيمت فولاد با اجراي هوشمندانه و به موقع توسعه ها

جلوگيري از التهاب قيمت فولاد با اجراي هوشمندانه و به موقع توسعه ها

به نقل از روابط عمومي شركت فولاد مباركه، حميدرضا عظيميان اظهار داشت: سال 98 براي همۀ شركت ها و نواحي فولاد مباركه سال پرتلاش و پرباري بود و همكاران در همۀ بخش ها به خوبي توانستند به شعار رونق توليد جامۀ عمل بپوشانند.
مديرعامل شركت فولاد مباركه ادامه داد: با شروع سال جديد و همزمان با شيوع ويروس كووید-19 نيز در شرايطي كه بسياري از استیل سازان جهان با مشكلات جدي ناشي از شيوع اين ويروس رو به رو بوده و هستند، با همت و همكاري همۀ همكاران و با اتخاذ تدابير ويژه و رعايت پروتكل هاي بهداشتي و ايمني در شركت، مشاهده نمودیم كه نه تنها توليد در گروه فولاد مباركه تعطيل نشد، بلكه به دستاورد هاي ارزشمند تري نيز رسيديم. همچنين به لطف خداوند به خوبي تاكنون ويروس كرونا در سطح شركت كنترل شده است.

فروش استیل

وي افزود: در اين شرايط خاص با دقت نظر بسيار، موفق شديم به خوبي كار غربالگري، گرفتن آزمايش خون از همۀ كاركنان روزكار، شيفت و پيمانكار و فاصله گذاري را در شركت انجام دهيم و با در نظر گرفتن تدابير خاص، حاضر نشديم سلامت كاركنان تحت تأثير توليد قرار گيرد. درعين حال با رعايت كامل ايمني راهكارهايي انديشيده و اتخاذ شد كه توليد تعطيل نشود.
عظيميان با اشاره به اهميت توليد در اقتصاد كشور گفت: بايد با توليد محصولات ويژه و تأمين حداكثري نياز كشور خود را از همين ماه هاي ابتدايي سال كه "جهش توليد" نامگذاري شده است، به گونه اي آماده كنيم تا به هدف 7.2 ميليون تن در سال دست يابيم.
مديرعامل گروه فولاد مباركه با تأكيد بر اين كه همۀ نواحي فولاد مباركه براي شركت ارزش افزودۀ خاص خود را به ارمغان مي آورند، در خصوص اجراي طرح هاي توسعه در فولاد سبا تصريح كرد: اين خط توليد نيز براي فولاد مباركه بسيار ارزشمند و از نقاط قوت گروه است. بايد به خاطر داشته باشيم روند روبه رشد توليد و بهره وري در همۀ خطوط توليد، بايد با انجام مطالعات و پژوهش هاي بيشتر ادامه يابد.
وي در ادامه اجراي هوشمندانۀ طرح هاي توسعه را مورد تأكيد قرار داد و گفت: به نظر مي رسد بايد با در نظر گرفتن ملاحظات عرضه و تقاضا در بازار، بهترين زمان ها را براي نوسازي خطوط و اجراي طرح هاي توسعه در نظر بگيريم و با اين اقدام از التهاب قيمت در بازار پيشگيري كنيم.
 

منبع: دنیای معدن


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب