بزرگترین کارخانه تولید استنلس استیل کشور

بزرگترین کارخانه تولید استنلس استیل

احمد انارکی محمدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اشتغال بحث مهمی در کشور بوده و دغدغه مسئولان می باشد. بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بیکار تا سال گذشته در صف اشتغال در کشور داشتیم و سالانه ۷۰۰ هزار نفر در کشور باید به امر اشتغال گمارده شوند.

تولید استنلس استیل

وی بیان کرد: بزرگترین کارخانه استنلس استیل کشور با سرمایه ‌گذاری بخش خصوصی ایران و چین صورت خواهد گرفت، که قرارداد ایجاد آن منعقد شده است.
عضو شورای عالی اقتصاد کشور همچنین تصریح کرد: با احداث این کارخانه با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن استنلس استیل، برای ۲۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغال زایی می شود، ضمن اینکه به زودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد گردید.
انارکی محمدی با  اشاره به اینکه کارخانه داران، تولید کنندگان، کشاورزان و کسانی که تسهیلات بالایی دریافت نمودند، الان به دلیل قوانین بانکی، بزرگترین بدهکاران بانکی محسوب می شوند افزود: قانون بانکداری جدید (حذف سودهای ربوی) جهت حمایت از تسهیلات گیرندگان و بدهکاران بانکی به صحن مجلس شورای اسلامی آمده و قرار است اصلاح شود، تا اشخاصی که تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان و به بالا وام گرفتند حداقل بتوانند از این فرصت استفاده و بر اساس سود اولیه، وام های خود را پرداخت کنند.

تولید ورق استیل

انارکی محمدی بیان کرد: اشخاصی هستند ۵۰۰ میلیون تومان وام گرفته اند، اما الان باید ۱۰ میلیارد تومان پرداخت کنند و یا کارخانه ها و شرکت های حقوقی ۴ میلیارد تومان تسهیلات گرفته اند و باید ۲۰ میلیارد تومان به بانک پرداخت کنند، که با این قانون جدید بانکداری باید بر اساس سود اولیه تسهیلات خود را پرداخت  نمایند.
 

منبع: ایرنا


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب